1. Care este programul de funcționare al magazinului dvs. online?
2. Ce categorii de jucării găsesc în magazinul online?
3. Pot returna sau schimba jucăriile cumpărate online dacă nu sunt potrivite?
4. Aveți promoții sau reduceri speciale pentru produsele din magazinul online?
5. Puteți livra jucăriile la domiciliu și care sunt costurile de livrare?
6. Cum pot să aflu dacă un anumit produs este în stoc pe site-ul dvs.?
7. Acceptați plăți online cu cardul?
8. Cine oferă suport clienți și în ce interval orar?
Pentru a asigura transparența și claritatea în procesul nostru de livrare, dorim să informăm clienții că livrările cu o greutate mai mare de 10 kg vor fi supuse unei taxe suplimentare.
Această taxă se aplică pentru a acoperi costurile suplimentare asociate manipulării și transportului articolelor mai grele, asigurându-ne că pachetele tale ajung în condiții perfecte. Te asigurăm că facem tot posibilul să menținem această taxă la un nivel rezonabil, reflectând doar costurile reale implicate în livrarea produselor mai grele.
În momentul finalizării comenzii, vei fi informat cu privire la orice taxă suplimentară asociată greutății coletului tău. Aprecăm înțelegerea ta și suntem aici pentru a oferi orice informații suplimentare sau clarificări de care ai nevoie.
Mulțumim că alegeti Supermarketul Copiilor pentru achizițiile tale online și apreciem încrederea acordată. Echipa noastră este dedicată oferirii unei experiențe de cumpărături fără probleme și transparente.
Cu stimă, Echipa Supermarketul Copiilor