BLUE ACE SRL declară pe propria raspundere in conformitate cu prevederile O.G. nr 21/1992 privind Protectia Consumatorilor cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora și ale Legii 296/2004 privind Codul Consumatorului, ca produsele comercializate sunt in conformitate cu normele in vigoare ale Comunitatii Europene. Pentru produsele comercializate BLUE ACE SRL, acorda o garantie de conformitate in conditiile Legii 449/2003, calculată de la data achizitionarii produselor, garantie oferita in baza facturii de achizitie.
Pentru informații detaliate cu privire la vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, vă rugăm să accesați https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html
Garanția reprezintă orice angajament asumat de BLUE ACE SRL făță de Cumpărător prin care acesta se obligă să restituie Cumpărătorului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, preț̦ul plătit, preț̦ul de reparare sau preț̦ul de înlocuire a produsului pe https://www.supermarketulcopiilor.ro/ , dacă acesta nu corespunde condițiilor enunț̦ațe în www.stoys.ro sau în declarația de conformitate a produsului.
Toate produsele vandute de catre BLUE ACE SRL beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Ce acopera garantia legala https://www.supermarketulcopiilor.ro/:
- Orice defect de producti, orice lipsa de conformitate.
Produsul beneficiază de garanţie în următoarele condiţii:
- Cumpărătorul a achiziționat produsul de la BLUE ACE SRL.
- Cumpărătorul a respectat instrucțiunile de folosire şi întreținere ale produsului, acesta fiind utilizat conform instrucțiunilor impuse de producător.
- Cumpărătorul a păstrat factura de achizitie care atestă achiziționarea produsului și dupa caz certificatul de garanție.
Ce nu acopera garantia https://www.supermarketulcopiilor.ro/:
- Uzura normala a produsului.
- Avarii/deteriorări mecanice accidentale sau intentionate ale produsului, expunere excesivă la radiații solare a produsului sau modificări fizice neautorizate ale acestuia.
- Defectarea produsului, ocazionată de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere, transport, manipulare şi instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare.
- Inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descărcări electrice a produsului, modificări sau instalări necorespunzătoare.
- Deteriorarile cauzate de catre companiile de traffic aerian.
- Reparatiile sau modificarile executate de catre o persoana neutorizata.
- Utilizarea unor accesorii sau piese de schimb neomologate de catre BLUE ACE SRL.
Procedura in caz de de defectiune a produsului aflat in garantie:
Aveti 3 variante de contactare https://www.supermarketulcopiilor.ro/ in caz de garantie:
- Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie sa ajunga in service-ul nostru pentru constatare. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
- Daca produsului se constata defect dupa evaluarea acestuia Stoys procedeaza astfel, dupa caz:
o Ofera piese de schimb pentru repararea produsului.
o Va repara produsul.
o Va schimba produsul - in acest caz, produsul defect aflat in garantie se va schimba cu un produs identic sau similar, daca produsul defect nu se afla in stoc sau nu se mai produce. In conditiile in care clientul va accepta un produs similar, iar acesta este mai ieftin fată de cel achizitionat intial sau se afla intr-o campanie de marketing, oferta promoțională, se va lua in considerare pretul intreg al produsului similar (ofertele nu se cumuleaza) iar diferenta dintre acesta si produsul initial se va achita la alegerea clientului.
Orice reparare sau inlocuire a produselor se va face intr-un termen de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus produl in service-ul SC BLUE ACE SRL.
In momentul in care ridicati coletul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. Nu despagubim / nu schimbam produsele ce au fost lovite/ zgariate in timpul transportului.Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport - AWB.
Pentru cazurile in care nu gasiti raspunul mai sus la intrebarile dvs. sau aveți neclaritati vă rugam sa ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.
Vă mulțumim!